Računala POSLOVNE linije

Najviša kvaliteta. | Dug životni vijek.

pon-pet: 07.45 - 15.15

Košarica (0)
0

Vaša košarica je prazna

pon-pet: 07.45 - 15.15

Košarica (0)
0

Vaša košarica je prazna

Kategorije
Najveći smo ponuđač

Najveći smo ponuđač

poslovnih računala u regiji Adria.

21.763+

21.763+

zadovoljnih kupaca

Možete nam vjerovati

Možete nam vjerovati

Imamo 18 godina iskustva.

Vjeruju nam

Vjeruju nam

Možete nam vjerovati

...više poduzeča

Jamstvo

 

Opće jamstvo - oprema
Rok trajanja jamstva pri kupnji rabljenog POSLOVNOG računalna iznosi 12 mjeseci. Jamstvo počinje teći s danom prodaje koju dokazujete računom. Ako računala i dalje imaju originalno jamstvo proizvođača, primjenjuje se jamstvo koje dulje traje.

Jamstvo se isključivo primjenjuje na originalnu konfiguraciju navedenu na računu. Možete dodavati / oduzimati samo RAM, tvrdi disk i grafičku karticu. U slučaju ugrađivanja novih komponenti ili bilo kakve izmjene izgleda računala (npr. zamjena procesora, grafičkog čipa i sl.), jamstvo se ne primjenjuje.


Opće jamstvo - baterije u prijenosnim računalima
I baterije u prijenosnim računalima imaju jamstvo od 12 mjeseci. Nije moguće produljiti jamstvo za baterije na 24 mjeseca.
Sve su baterije testirane tako da se možete pouzdati u podatak o trajanju baterije.

NE BRINITE SE!
Naše baterije minimalno traju 2,5 sata, uz iznimku Mobile WorkStation koji zbog veće potrošnje procesora i grafičkog čipa zajamčeno radi 2 sata. VIP paket osigurava minimalno trajanje baterije od 3,5 sata. Konkretno trajanje baterije navedeno je u specifikacijama svakog prijenosnog računala zasebno.
 
 

95 % svih reklamacija rješavamo unutar 48 sati!

1. PRODULJENJE JAMSTVA

Jamstvo možete produljiti na 24 mjeseca ako želite, uz iznimku baterija prijenosnih računala za koje nije moguće produljiti jamstvo. Iznos doplate za produljenje jamstva naveden je u opisu proizvoda na web-stranici.

2. JAMSTVO SE NE PRIMJENJUJE U SLUČAJU...

  • ako je istekao jamstveni rok;
  • ako je zamijenjena neka komponenta unutar računala (uz iznimku RAM-a, diska ili grafičke kartice) ili neovlaštenog zahvata na proizvodau;
  • ako su na kućištu vidljiva mehanička oštećenja, tj. ako je kupac nemarno ili nestručno rukovao proizvodom;
  • zbog utjecaja više sile, isteka životnog vijeka baterije, čišćenja itd.;
  • nefunkcioniranja operativnog sustava zbog rušenja programske opreme
    (izbrisani ili neispravno instalirani pogoni, izbrisan operativni sustav…);
  • u slučaju pada, loma, polijevanja, utjecaja neuobičajeno visoke vlage i temperature, eksplozije, izravnog udara groma, izravnog djelovanja električne energije zbog kontakta sa zemljom, kratkog spoja, pretjerano visokog napona, električnog naboja, elektromagnetskih smetnji i sl.

3. POTVRĐIVANJE JAMSTVA

  • Da bi popravak bio obuhvaćen jamstvom, računalo mora biti pod jamstvenim rokom.
    Smatra se da jamstveni rok počinje teći na datum zaprimanja proizvoda u servisu, a ne telefonskim pozivom, e-poštom i sl.
     
  • Uz navođenje kratkog opisa nedostatka i prilaganje preslike računa vraćate računalno poštom ili osobno. Troškove dostave i povrata računalna snosi stranka. Ako stranka pošalje računalo u servis na trošak prodavača, trošak se zaračunava stranci prije preuzimanja proizvoda.
     
  • Vaše će računalo biti pregledano i popravljeno u najkraćem mogućem roku. Za proizvod koji nije pregledan i popravljen u roku od 10 dana od vraćanja računala produljuje se jamstveno razdoblje tijekom popravka. Ako proizvod nije moguće popraviti ili troškovi popravka nadilaze vrijednost proizvoda na koji se još primjenjuje jamstvo, reklamirani artikl bit će zamijenjen sličnim ili boljim, a moguće je i izdavanje knjižnog odobrenja u vrijednosti proizvoda, tj. donošenje drugog rješenja koje je prihvatljivo za obje strane.
     
  • Nismo odgovorni za gubitak podataka na tvrdom disku (kod kuće prethodno redovito izradite sigurnosne kopije!) ili štetu pretrpljenu zbog nemogućnosti upotrebe proizvoda.
     
VAŽNA NAPOMENA! Nužno je priložiti račun za besplatni popravak pod jamstvenim rokom jer jamstvo ne možemo uvažiti.

4. NEUTEMELJENA REKLAMACIJA

Ako se ustanovi da je reklamacija neutemeljena, kupcu će biti zaračunati troškovi dijagnostike u iznosu od 20 € + PDV.

PROVJERITE PRIJE NEGO ŠTO NAZOVETE!
U 90 % slučajeva riječ je o „lažnoj uzbuni“, a prestanak rada računala uzrokuju virusi koji su inficirali računalo. Antivirusna zaštita je vrlo važna, zato trebate kupiti legalni antivirusni program i redovito ga ažurirati kako biste izbjegli male i nepotrebne troškove.

5. REKLAMCIJA IZVAN JAMSTVENOG ROKA

Servisiramo sve proizvode koji su kupljeni kod nas, uključujući one za koje je isteklo jamstvo. Najprije nas nazovite jer se jednostavne pogreške mogu lako ukloniti telefonom. Ako računalo morate donijeti nama, popravit ćemo ga u najkraćem mogućem roku.

Najveći smo ponuđač

Najveći smo ponuđač

poslovnih računala u regiji Adria.

21.763+

21.763+

zadovoljnih kupaca

Možete nam vjerovati

Možete nam vjerovati

Imamo 18 godina iskustva.

Vjeruju nam

Vjeruju nam

Možete nam vjerovati

...više poduzeča

© 2018 - 2024 Brown Bear Team d.o.o. Sva prava zadržana.