Računala POSLOVNE linije

Najviša kvaliteta. | Dug životni vijek.

pon-pet: 07.45 - 15.15

Košarica (0)
0

Vaša košarica je prazna

pon-pet: 07.45 - 15.15

Košarica (0)
0

Vaša košarica je prazna

Kategorije
Najveći smo ponuđač

Najveći smo ponuđač

poslovnih računala u regiji Adria.

21.763+

21.763+

zadovoljnih kupaca

Možete nam vjerovati

Možete nam vjerovati

Imamo 18 godina iskustva.

Vjeruju nam

Vjeruju nam

Možete nam vjerovati

...više poduzeča

Servis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LASTEN SERVIS

Sigurni ste ako kupite naša računala!

Prema statistici, prosječno računalo kupljeno u trgovini pokvari se u 6 – 8 % slučajeva.
Drugim riječima, 6 – 8 od 100 prodanih primjeraka odlazi na servis!

Prosječni postotak reklamacija naših POSLOVNIH računalna iznosi 0,7 %, odnosno manje od 1 od 100 primjeraka.
Računalo kupljeno kod nas 10 je puta manje vjerojatno da će se pokvariti u usporedbi s računalom kupljenim u trgovini!

No:

  • ... je li vam se već dogodilo da vam računalo prestalo s radom?
    Ili ste izgubili vrlo važan dokument, digitalne i bankovne certifikate?
    Ili ste možda ostali bez fotografija iz posljednjih 10 godina?

Unatoč sve modernijoj i vrhunskoj tehnologiji i dalje je moguć prestanak rada računala. Razloga je mnogo, ali to se nažalost najčešće dogodi kada najmanje očekujemo, a računalo nam najviše treba. U trenu smo suočeni s činjenicom: KAKO RIJEŠITI PROBLEM I POVOLJNO POPRAVITI RAČUNALO?

Pozivanje prijatelja koji "se kuže" u računala, traženje slobodnog servisera i briga o tome hoće li popravak trajati jedan ili dva tjedna nepotrebno je nakon kupnje naše opreme. 

Sigurni ste ako kupite naša računala.
Kupnjom naše opreme u paketu dobivate i brzu reakciju servisa koji osigurava „najbezbolniji“ popravak, odnosno brz, temeljit i povoljan. 95 % grešaka otklanjamo unutar 48 sati!

Iako je kvar računala neugodno iskustvo, učinit ćemo sve da servis bude temeljit, a vaš problem riješen u najkraćem mogućem roku. Servisirano računalo radit će besprijekorno i brzo dugo vremena nakon popravka.

VAŽNA NAPOMENA!
Naš servis nije vanjski servis, što znači da popravljamo samo opremu kupljenu kod nas.
Također servisiramo opremu koja više nije pod jamstvenim rokom, ali je u bilo kojem razdoblju kupljena kod nas.
Prije nego što donesete računalo na servis, obvezno napravite sigurnosnu kopiju podataka.
Servis nije odgovoran za podatke!
1. PO ČEMU SE RAZLIKUJEMO OD KLASIČNIH SERVISA?

 

PO IZNIMNOJ BRZINI
Svi znamo da zakonski rok za popravak iznosi 45 dana. No možemo li u praksi izdržati bez računala 45 dana?
NARAVNO DA NE! Brzina popravka svima nam je vrlo važna.

U našem su servisu zaposleni serviseri koji su izvrsno upoznati s cjelokupnim prodajnim programom jer su svakodnevno u kontaktu s njim. Upravo zbog svojeg širokog znanja i osposobljenosti mogu brzo reagirati – 95 % grešaka otklanjaju unutar 48 sati! U slučaju zahtjevnije reklamacije, poput kvara matične ploče, individualno dogovaramo rok isporuke i zamjene.

 
 

 

PO ZNANJU I OTVORENOSTI
Nikad vas nećemo zavlačiti i bacati pijesak u oči. Otvoreno ćemo vas upoznati s nastalom štetom i stvarnim stanjem te vam savjetovati kako ukloniti svoju grešku što je brže moguće i uz minimum ulaganja. Dijagnoze kvara u našem servisu brze su i točne, što znatno pridonosi kratkim servisnim rokovima. Serviseri neprestano dograđuju svoje stručno znanje i ažurno se upoznaju s novim modelima koji dođu u prodaju.
Ako vam, primjerice, otkaže disk, uglavnom uspijemo sačuvati većinu podataka i prema dogovoru ih kopirati na drugi, besprijekorni disk (uz iznimku SSD diskova kod kojih podatke uglavnom nije moguće sačuvati). Znamo zamijeniti zaslone, kamere na prijenosnim računalima i glasne ventilatore te obavljamo niz drugih popravaka računala.

 

 

PO POVOLJNOJ SATNICI
Naša je satnica razumna (20 € + PDV). Obračunavamo je korektno prema stvarno odrađenim satima.
Zaokružujemo je na ½ sata. Cenik.

 

 

PO TEHNIČKOM SAVJETOVANJU i UKLANJANJU GREŠAKA TELEFONOM
Utvrdili smo da je u 8 od 10 slučajeva moguće riješiti problem telefonom. Dečki u našem servisu stručno su potkovani i pružaju savjete sukladno tehničkom znanju sugovornika. Time štedite na putu i troškovima, a problem možete riješiti odmah. Prije nego što se zaputite do nas, prvo nazovite naš servis – možda uopće nećete morati putovati.

 

 

PO POŠTENJU
Naš je popravak optimiziran. Uklanjamo samo stvarno nastale greške bez nepotrebnog dodavanja drugih usluga koje bi povećale vaše troškove. Objasnit ćemo vam sve greške. Ne bilježimo fiktivne sate servisa, već ih stvarno obračunavamo onoliko koliko smo ih stvarno potrošili.

 

 

PO LJUBAZNOSTI
Naši serviseri ozbiljno shvaćaju vaše probleme te im se potpuno posvećuju. Ne gunđaju da čekate u redu i uvijek su vam spremni pomoći. Uvijek će vas ljubazno saslušati.

2. KAKO POSTUPITI U SLUČAJU KVARA RAČUNALA?

1. Javite se našem servisu:
    
na telefon 00 386 1 56 22 663 ali servis@bbt-racunala.hr.
    Ako se greška ne može ukloniti telefonom, morat ćete donijeti / poslati računalo na servis.

2. Ako računalo dođe na servis:
    - popravak će trajati najmanje moguće vremena;
    - popravak će biti besplatan ako je računalo pod jamstvom;
    - za popravke izvan jamstva, odnosno izvanredne popravke, troškove popravka navest će prodavač. Zajedno ćete odlučiti što je najbolje za vas.
 

IZNIMNO VAŽNO!
Toplo preporučujemo da napravite sigurnosne kopije podataka prije nego što pošaljete računalo na servis. Servis ne odgovara za podatke.

3. Pristup programu TeamViewer

Popravak je katkad brži ako možemo pristupiti vašem računalu online. Povezivanje je jednokratno, poslije više nećemo moći pristupiti vašem računalu. Ako se dogovorite s našim serviserom za ovakvu vrstu popravka, kliknite na ikonu:

Najveći smo ponuđač

Najveći smo ponuđač

poslovnih računala u regiji Adria.

21.763+

21.763+

zadovoljnih kupaca

Možete nam vjerovati

Možete nam vjerovati

Imamo 18 godina iskustva.

Vjeruju nam

Vjeruju nam

Možete nam vjerovati

...više poduzeča

© 2018 - 2024 Brown Bear Team d.o.o. Sva prava zadržana.